Pages

DVD Belajar Roti Canai dan Murtabak Untuk Bisnes

on Monday, December 23, 2013

Dvd ini mengandungi video belajar cara membuat pelbagai aneka roti canai dan murtabak untuk bisnes. Ramai yang telah berjaya buat bisnes dengan panduan dvd ini.

DVD Belajar Roti Canai dan Murtabak Untuk Bisnes






Kandungan Video di dalam dvd ini ialah:

VIDEO 1 : MEMBUAT ROTI CANAI ORIGINAL


Di dalam video ini, anda akan ditunjukkan cara membuat doh roti canai dengan jelas. Dari membancuh, mengaul, menguli sehingga menghasilkan doh roti canai yang lembut dan kenyal. Kita akan menggunakan tangan dalam menghasilkan doh roti canai ini sebelum ia ditebar. Bahan-bahan yang diperlukan juga ditunjukkan satu persatu dengan jelas.

VIDEO 2 : TEKNIK MENEBAR ROTI CANAI

Di dalam video ini, anda akan diajar teknik yang betul dalam menebar roti canai. Untuk memudahkan anda mahir menebar, kita akan membuat latihan kepada bahan lain. Ini merupakan sesi latihan melembutkan tangan sebelum anda menebar pada doh roti canai. Cara ini amat berkesan dan membantu anda mahir menebar doh roti canai. Semuanya ditunjukkan melalui video step by step.

Video 3 : MEMBUAT ANEKA ROTI CANAI

Sebenarnya anda boleh mempelbagaikan roti canai anda mengikut citarasa anda. Memang menyeronokkan. Di dalam modul ini anda akan ditunjukkan cara membuat roti canai bom, roti canai telur, roti canai pisang, roti canai ikan sardin, roti canai bawang, roti canai sosej with mix vegetable, roti canai jem strawbery, kaya dan peanut butter. Semuanya melalui video step by step.

Video 4 : MEMBUAT ROTI CANAI SEGERA

Tahukan anda, roti canai segera semakin mendapat tempat di hati pengguna. Kerana ia memudahkan pengguna menyediakan sarapan pagi. Di dalam modul ini anda akan diajar teknik yang betul membuat roti canai segera. Caranya berbeza dengan roti canai biasa. Anda juga diajar cara membungkus roti canai segera dan peralatan yang diperlukan. 

VIDEO 5 : MENGENDALIKAN MESIN PENGULI

Di dalam video ini anda akan diajar secara terperinci menggunakan mesin mixer. Mesin ini memudahkan kerja-kerja menguli tepung dengan lebih baik. Anda akan ditunjukkan cara mengendalikan mesin mixer ini melalui video step by step.

-----------------------

Bisnes ini sangat sesuai untuk siswazah menganggur yang tengah mencari kerja kosong atau kerja part time atau kerja sambilan. Atau untuk mereka yang bekerja dan ingin menambah pendapatan sampingan atau income tambahan.

Untuk lihat video preview, banyak testimonial pembeli dan cara pembelian, boleh klik pada gambar banner dibawah;

Ranking: 5

Coretan Hati Cik Tom: CIK TOM | Blog Suka Suki

Coretan DVD Belajar Roti Canai dan Murtabak Untuk Bisnes di taip oleh CIK TOM Pada tarikh Monday, December 23, 2013. Menaip segala ilham dari akal fikiran dan hati ke dunia alam cyber.

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Blog SUKA SUKI | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO